Odpowiedzi

2010-01-23T10:22:07+01:00
2+2x2:2+2-4=2

bo ;
2+2=4
4x2=8
8:2=4
4+2=6
6-4=2

Pozdrawiam !

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:37:09+01:00
2 + 2 x 2 : 2 + 2 - 4
kolejność działań!
2 + 4 : 2 + 2 - 4 =
2 + 2 + 2 - 4 =
4 + 2 - 4 =
6 - 4 =
2

2+2x2:2+2-4 = 2


1 5 1
2010-01-23T10:51:17+01:00
2+2=4
puźniej
4/2=2
4*2=8
teraz dzielimy
8/2=4
teraz dodajemy
2+4=6
i odejmujemy
6-4=2

czyli
2+2x2:2+2-4=2

1 1 1