1.oblicz :
-15+35=
-4+2,1=
-111+624=
4,4 +5=
-6+9¹/₂=

ps. ¹/₂ to znaczy ulamek
2. Oblicz:
a) 17-10=
17-(-10)=
-17-10=
-17-(-10)=

b) -13-15=
-13-(-15)=
13-15=
13-(-15)=

c) 3,75-4=
3,75-(-4)=
-3,75-4=
-3,75-(-4)=

3. oblicz :D
a) -66-44=
45-54=

b)-9(-64)=
-111-333=

c) 89-(-211)=
-7,5-(-2,5)=

4. Uzupełnij :
a) 6- ........=9
-4- ........=1

b) -7- .........=10
0- ..........=7

c)......... - (-6)=9
......... - (-4)=0

ps. .......... to znaczy że tam czeba wpisać liczbe

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:29:02+01:00
1.oblicz :
-15+35= 20
-4+2,1= -1,9
-111+624= 513
4,4 +5= 9,4
-6+9¹/₂= 3,5

2. Oblicz:
a) 17-10=7
17-(-10)=27
-17-10=-27
-17-(-10)=-7

b) -13-15=-28
-13-(-15)=2
13-15=-2
13-(-15)=28

c) 3,75-4=-0,25
3,75-(-4)=7,75
-3,75-4=-7,75
-3,75-(-4)=0,25

3. oblicz :D
a) -66-44=-110
45-54=-9

b)-9(-64)=-576
-111-333=-444

c) 89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=5

4. Uzupełnij :
a) 6- (-15) =9
-4-(-5) =1

b) -7-(-17) =10
0- (-7) =7

c)3 -(-6)=9
-4 -(-4)=0
1 5 1
2010-01-23T11:25:28+01:00
1

-15+35= 20

-4+2,1= -1,9

-111+624= 513

4,4 +5= 9,4

-6+9¹/₂= 3,5


2


a) 17-10=7
17-(-10)=27
-17-10=-27
-17-(-10)=-7

b) -13-15=-28
-13-(-15)=2
13-15=-2
13-(-15)=28

c) 3,75-4=-0,25
3,75-(-4)=7,75
-3,75-4=-7,75
-3,75-(-4)=0,25


3.


a) -66-44=-110
45-54=-9

b) -9(-64)=-576
-111-333=-444

c) 89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=5


4.


a) 6- (-15) =9
-4-(-5) =1

b) -7-(-17) =10
0- (-7) =7

c) 3 -(-6)=9
-4 -(-4)=0
1 4 1