Odpowiedzi

2010-01-23T10:38:49+01:00
Obwod to 4a, a wiec a = 20:4 = 5 cm
a to podstawa
pole oblicza sie ze wzoru a x h
a wiec h = Pole / a = 20 / 5 = 4 cm
odp : wysokosc tego rombu wynosi 4 cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:41:41+01:00
L(obwód)= 4 x a
20cm = 4 x a
a= 5 cm

P=a x h
20cm2= 5cm x h
h = 4 cm

Odp. Wysokość rombu to 4 cm.
1 5 1
2010-01-23T14:18:58+01:00
P=20cm
ob=20cm
a=5cm
p=ah
20=5h
h=4
1 5 1