Napisz list oficjalny do lokalnej gazety . Poinformuj w nim o zbiórce książek do szkolnej biblioteki, prowadzonej przez uczniów
twojej szkoły wśród mieszkańców miasta.
Poproś redakcję o poparcie akcji i opisanie jej na łamach gazety.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:16:31+01:00
Droga redakcjo

My uczniowie Szkoły Podstawowej organizujemy zbiórkę książek do naszej biblioteki szkolnej.
Zwracamy się do Was z prośbą o pomoc rozreklamowania naszej akcji na łamach waszej gazety.
Liczymy na to,że dzięki mieszkańcom i dzięki waszej pomocy,zbierzemy naprawdę dużą ilośc książek,które pomogą nam w nauce,i w poznawaniu wielu ciekawych rzeczy.
Również dzięki tej akcji nasza biblioteka stanie się miejscem,które będziemy częściej i chętniej odwiedzali.
Za pomoc serdecznie dziękujemy.

Samorzad szkolny

86 4 86
2010-01-23T11:17:08+01:00
Droga redakcjo !
Jako uczniowie szkoły podstawowej informujemy was o zbiórce książek do naszej biblioteki. Jest to dla nas bardzo ważna zbiórka z powodu braku lektur szkolnych. Nie wszyscy nasi uczniowie mają za co kupić je w księgarni. Prosimy o napisanie artykułu o akcji i o jej poparcie.

Uczniowie ze
podstawowej ( numer szkoły)
44 3 44