Bliżej biologii...

(str.47) Pozwiąż krzyżówkę. Litery w kratkach utworzą hasło.

1.Zawiesina drobnych organizmów służąca jako pokarm zwierzętom wodnym
2.Choroba wywoływana przez zarodźca
3.skorupki tych organizmow w przeszłości utworzyly poklady bialych skal osadowych
4.jest nim chlorofil
5.jest przedstawicielem protistiw roslinopodobnych, zmiennożywna

Plisss...

3

Odpowiedzi

2010-01-23T11:03:40+01:00
1. Plankton
2. Malaria
3. Pierwotniaki zwane otwornicami, należące do grupy protistów. (Ale myślę, że w krzyżówce będzie: otwornice:))
4. Barwnik
5. Euglena zielona

Mam nadzieję, że pomogłam :)
25 3 25
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T11:03:46+01:00
1 plankton
2 malaria
3 gnejsy
4 barwnik
5 glon

11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:22:14+01:00
1.plankton
2.malaria
3.krewetki
4.zielony barwink
5.pierwotniak

nie jestem pewna
20 3 20