Możecie mi napisać jak zrobić ramkę z lewej strony gdzie muszą się znajdować hiperłącza czyli przejścia do innych stron.
Bardzo proszę o napisanie takiego szkieletu gdzie jeszcze bedzie sie znajdował kolor do pomalowania tej ramki po lewej stronie.Proszę o szybką i poprawna odpowiedz. :]

2

Odpowiedzi

2010-01-23T12:57:58+01:00
Ponizej masz gotowy kod strony z ramka i hiperlaczami

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Tytuł strony</TITLE>
<BODY bgcolor="red">
<CENTER> <FONT size="10"><B>Tytuł strony/Nagłówek</B></FONT></CENTER>
<TABLE border="1" bgcolor="white">

<TR><FONT color="#FFFF00"><B>Menu:</B></FONT>
</TR>

<TR>
<TD><A href="1.html">Hiperłącze do 1.html</A></TD>
</TR>

<TR>
<TD><A href="2.html">Hiperłącze do 2.html</A></TD>
</TR>

<TR>
<TD><A href="3.html">Hiperłącze do 3.html</A></TD>
</TR>

</TABLE>
</BODY></HTML>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:16:16+01:00
<html>
<head>
<title>Tytuł</tytuł>
</head>
<frameset cols="25%,75%" border="1" frameborder="1" framespacing="1">
<frame src="ramka_B.html" name="hiperlacza">
<frame src="ramka_c.html" name="main">

</html>

Wszystkich zmian dokonujesz w plikach ramka_B.html i ramka_C.html, które powinny znaleźć się w tym samym miejscu co ten plik. Oczywiście zapis do .HTML.

Co do koloru, to po prostu w pliku RAMKA_B.html, w sekcji head dodajesz taki kod:
<style type="text/css">
<!--
body{background: !twojkolor!};
-->
</style>

A w !twojkolor! wpisujesz kolor po angielsku, np. "blue".