Odpowiedzi

2010-01-23T11:07:21+01:00
CZŁOWIEK NALEŻY DO STAŁO CIEPLNYCH, BO JEGO TEMPERATURA NIE ZMIENIA SIE ZALEŻNIE OD MIEJSCA , KTÓRYM SIE ZNAJDUJE.TEMPERATURA CZŁOWIEKA WYNOSI 36,6 STOPNI CEJSJUSZA.
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:12:47+01:00
Człowiek nie jest zmiennocieplny poniewaz jego temperatura zmienia sie tylko minimalnie ,a np ryba gdy jest głęboko w wodzie zmienia swoją temperaturę o duzo stopni
9 1 9
2010-01-23T11:14:28+01:00
Nie należy bo jego temperetura ciała nie zmienia się z temperaturą w otoczeniu.Ryby są zwierzętami zmiennocieplnymi bo temperatura ciała zmienia się wraz z temperaturą otoczenia :)
8 3 8