Odpowiedzi

2010-01-23T11:23:19+01:00
Boże, patrzący na nas z wysokości, niech pochwalone będzie Twoje Imię, zarówno na ziemi jak i w niebie. Daj nam swoje królestwo i objaw nam swoje zbawienie. Niech się dzieje to co zaplanowałeś. Otocz nas swoją opieką. Spraw by nigdy nie zabrakło nam pożywienia, a zwłaszcza chleba, który powstaje z pracy rąk ludzkich i plonów, który rosną na gruncie, który pobłogosławiłeś. Wybacz nasze występki i zaniedbania, tak jak ja staram się wybaczać moim bliźnim. Zachowaj nas od pokusy, spraw bym żył w czystości i mógł po śmierci oglądać twoje oblicze. Amen
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:52:10+01:00
Panie Boże który jesteś w niebie chwalimy twoje Imię abyś zesłał nam swoje królestwo i sadził tak samo jak sadzisz w niebie .
Nie pozwól żeby panował głóg i wybacz nam nasze popełnione grzechy tak jak my wybaczamy naszym wrogom.
Nie pozwól aby żadna pokusa nas nie kusiła i zbaw nas od cierpienia i bólu na zawsze.
1 5 1
2010-01-23T13:13:30+01:00
Boże Ty wiesz jak Cię kocham i wiesz, że bez Ciebie nikt nie ma szczęśliwego życia. Ty nas uczysz jak być dobrym człowiekiem pomagasz nam Byśmy byli jak najbliżej Ciebie. Prosimy Cię spraw aby na tym świecie było jak najmniej cierpienia. Spraw byśmy byli podobni do Ciebie. My ludzie kochamy Cie z całego serca i wierzymy. Pomóż tym co nie wierzą aby uwierzyli.



Mam nadzieję, że pomogłam:)
1 5 1