Zadanie z języków obcych. Dokładniej z psiego. xDD
Hehe.
Jak odbijam piłkę od ręki w pokoju na dywanie to mój pies ( York ) strasznie głośno i rozpaczliwie szczeka... Nie wiem czy chodzi o to, że za głośno no bo psy głośniej słyszą czy o to, że ona chce tą piłkęę. Jak myślicie .? ; D

Daje najj. ; p

3

Odpowiedzi

2010-01-23T11:14:41+01:00
Moim zdanie mu chodzi o to żebyś się z nim pobawiła tą piłką
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:15:09+01:00
Być może boi się tej piłki. Może ma jakiś uraz z dzieciństwa...
Może być też tak jak napisałaś, że chce się nią pobawić;)
2010-01-23T13:09:57+01:00
Psy uwielbiają zabawę z piłką spróbuj pieskowi ją porzucać a on będzie przynosić, ale jeżeli jest to duża piłka to proponuję abyś kupiła mu inną mniejszą i twardą z czegoś, co nie będzie łatwe do zgryzienia a na pewno piesek będzie bardzo zadowolony:)