Odpowiedzi

2010-01-23T11:24:34+01:00
Zima
Biały śnieg z daleka prószy.
Co to ? To zima z daleka nas woła.
Już aniołki dzieci robią.
Dorośli sobie szyby skrobią, a my
cieszymy się po cichu, że już idzie
wujek zdichu i przynosi na prezenty jak
mikołaj dzisiaj święty
1 5 1
2010-01-23T11:24:42+01:00
Już biały puch okrył szarą ziemię,
wszystkie liście,wszystkie korzenie,
zamroził przyjaciół naszych wiele,
mama w kuchni mak miele,
pora roku taka jedna ,
taka jedna roku pora,
daje radość dzieciom wszystkim,
wnet udają się na pola,
będą w śniegu turlać się,
i aniołki sobie robić,
a gdzieś tam daleko w górze,
czeka los,nie wie co z nami zrobić

Ps.xD ale wymyśliłam xDD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T11:27:46+01:00
Nadeszła zima...swyą melodią nas wszystkich uśpiła.
Patrzysz do góry, a z nieba spadają miliony płatków.
Kładziesz się i nic nie czujesz patrzyrz się w głąb nieba które nie ma końca.
I zastanawiasz się z której chmury ciągle sypie śnieg.
Leżysz..przechodzą cię dreszcze okrywa cię zimna powłoka śniegu.
Wstajesz i nic nie słychac nikogo nie widzisz.Jedyna rzecz na jaką patrzysz to niekąńczący się krajobraz zimy.
1 1 1