Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • KeI
  • Początkujący
2010-01-23T11:32:26+01:00
Otylka płyń, płyń
Gdzie cie nogi poniosą
Przebij się pośród basenowych fal
Jak ryba w oceanie

Nasza złota ryba
co medale Polsce daje
Otylia płyń, płyń jak ryba
I zdobądź kolejne medale


Nie wiem chyba tyle wystarczy
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T11:54:15+01:00
Mój ulubieńcu mój bohaterze
to ty dajesz mi siłę
ja w ciebie wierzę
daj mi tylko nutkę nadzieii
bym jak ty
ta radością mógł się dzielić
4 4 4