1.co przekonuje cie żeby wierzyć w jezusa -mesjasza?
2.wymień czyny jakich dokonywał pan jezus.
3.co dzisiaj świadczy o obecności i działaniu jezusa wśród nas?
4.co twoim zdaniem potrzebne jest ludziom do odkrycia w jezusie,mesjasza,zbawiciela człowieka?
5.jaka jest twoja wiara?
6.wyjaśnij od czego pan jezus uwolnił czlowieka sparaliżowanego?
7.w jaki sposób jezus ukazywał, że panuje nad szatanem?
8.do czego jesteśmy zoobowiązani od przyjęcia chrzyu świętego?

3

Odpowiedzi

2010-01-23T12:05:53+01:00
2.
1. mądrości słowa (np. dla przekazywania Ewangelii),
2. poznania (np. przyczyny choroby, grzechu),
3. wiary (szczególny rodzaj wiary np. pozwalający na wskrzeszanie umarłych),
4. prorokowania (czyli przekazywania słów od Boga),
5. języków (dar mówienia obcymi językami - tzw. glosalia),
6. tłumaczenia języków,
7. uzdrawiania fizycznego i psychicznego,
8. czynienia cudów,
9. rozpoznawania duchów.

3.
świadcczy to że są na świecie jeszcze dobrzy ludzie którzy pomagają bezinteresownie. Może być to spowodowane przeczytaniem przez tych ludzi ewangelii i pruba naśladowania jezusa czyli pomocy bezinterwsownej



4 4 4
2010-01-23T12:38:54+01:00
1. Pismo Święte, cuda, których doświadczają dziś ludzie na ziemi.
2. Uzdrawianie chorych, przemienienie wody w wino, zmartwychstanie łęzarza, przemienienie na gorze synaj, zmartwychwstanie, głoszenie Ewangeli
3. Myślę, ze dowowdem na to, że Jezus istnieje, są chociażby dokonywane dziś cuda uzdrowień. Może byc to takze wyzwalanie ludzi od opętania, ale takze to, ze ludzie wzajemnie sobie pomagaja - zborki pieniedzy, bezinteresowna pomoc.
4. Przde wszystkim - wiara. Sami musimy wierzyc w to, co glosimy. Ale aby wiare przy sobie zatrzymac - modlitwa.
6. Uwolnił go od paralizujacych grzechow.
7. -uzdrawial ludzi,
-sprawil, ze grzechy zostaly im odpuszczone,
-jest w stanie uwolnic nas od opetania,
-ludzie wierza w gloszone przez Niego slowa,
8. -do troski o wiarę,
- trwanie i rozwijanie jej,
- przekazywanie (tj. chrzczenie swoich dzieci),
- przestrzeganie dekalogu i 5 przykazań kościelnych
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:18:33+01:00
1. Przekonującym faktem wiary w samego Jezusa, jest zbawienie po śmierci i niekończąca się miłość Mesjasza do każdego chrześcijanina.

2. Wielkie czyny, jakich dokonywał Jezus, to uzdrowienia, wypędzanie złych duchów, wskrzeszenia, karmienie chlebem, głoszenie słowa.

3. Cuda, których nie dostrzegamy w życiu codziennym, choćby kolejny dzień naszego życia.

4. Moim zdaniem potrzebna jest ludziom wiara w Jezusa, który jest niewidzialny, ale idzie obok nas każdego dnia.

5. Wydaje mi się, że nie da się w żadnej skali zmierzyć "jaka jest moja wiara". Każdy powinien sobie samemu odpowiedzieć na to pytanie. Dawniej było wiele osób "wierzących, ale nie praktykujących", jednak w dzisiejszych czasach ta sytuacja się zmienia i mamy coraz więcej ludzi "praktykujących, lecz nie wierzących" Możemy to zauważyć choćby obserwując ile ludzi chodzi do kościoła, a ilu ludzi "wynosi coś" ze Mszy św. jest ich naprawdę mało... Każdy powinien się zdeklarować i albo być "wierzącym i praktykującym" albo "niewierzącym i nie praktykującym".

6. Jezus uwolnił paralityka od jego grzechów.

7. Swoją mocą, wypędzaniem złych duchów i demonów. Moc Boga przekracza wszystkie ograniczenia i granice.

8. Jesteśmy zobowiązani do współpracy z Bogiem.
9 4 9