1 Zachowaniem różnorodności gatunkowej zajmuje się...........
Utrzymaniem środowiska w stanie,w którym nie ulega ono trwałym zmianom zajmuje się....


2 Wyjaśnij w jaki sposób promienie słoneczne wpływają na zmiany wyglądu sosny a różnych siedliskach



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T13:30:31+01:00
1 Zachowaniem różnorodności gatunkowej zajmuje się BIOLOGIA
Utrzymaniem środowiska w stanie,w którym nie ulega ono trwałym zmianom zajmuje się CZYNNIKI ŚRODOWISKA
2W przypadku gdy sosna rośnie samotnie i jest oświetlona ze wszystkich stron ulistnione gałęzie pokrywają cały pień. Gdy sosna rośnie w środku lasu ulistnione gałęzie sa w górnej części pnia. Natomiast sosna rosnąca na skraju lasu ma gałęzie ulistnione tylko z jednej strony-tej najbardziej oświetlonej.
11 3 11
2010-01-23T13:41:31+01:00