Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T12:17:51+01:00
1owszem. wielu ludzi chce po prostu zaoszczędzić a takie osoby mają dużo <świerzych< pomysłów a nie są tak drodzy jak dobrze doświadczeni projektanci.
2.tak. w naszych czasach coraz więcej ludzi decyduje się na samodzielne wykańczanie wnętrz z powodu braku wystarczajacych dochodów
2010-01-23T12:18:01+01:00
1. Tak
2. Można,jeżeli człowiek się nie wybije w górę.
2010-01-23T13:10:39+01:00
Można, a czemu nie
Ryzyko zostania bez pracy jest taki jak w każdym innym zawodzie