Odpowiedzi

2010-01-23T12:33:02+01:00
Chlopcy z Placu Broni - O Ela!
Roze Europy & Edyta Bartosiewicz - Jedwab
Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty
Republika - Odchodzac zabierz mnie
Anna Jantar - Przetańczyć z tobą chcę całą noc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T12:33:50+01:00
Lombard - Szklana Pogoda
Lady Pank -To, Co Mam
Perfect -Nie Placz Ewka
Budka Suflera - Jolka, Jolka
Perfect - Niewiele Ci Moge Dac
Kombi - Nie Ma Jak Szpan
Lady Pank - Mniej niż zero
Lady Pank- Tańcz , głupia tańcz
2010-01-23T12:38:51+01:00
1.Rezerwat - Zaopiekuj się mną
2.Piersi - Maryna
3.Skaldowie - Wiolonczelistka
4.Seweryn Krajewski-uciekaj moje serce
5.Edyta Geppert-Szukaj mnie.