1)główne uprawiane zboża w:
a)usa
b)indonezja
c)kanada
d)japonia
e)australia
2)ustal czynniki wpływające na zróżnicowanie upraw zbożowych w tych krajach (z zad 1.)
3)Rolnictwo może mieć charakter intensywny lub ekspensywny .Który wskaźnik świadczy o stopniu intensywności gospodarki rolnej ? uzasadnij odp.

proooszę to bardzoo ważne .

2

Odpowiedzi

2010-01-23T13:40:48+01:00
W usa uprawia sie ryż chmiel bawełnę pszenicę soję kukurydzę
aUSTRALIA PSZENICa bawełna owoce cytrusowe winorośl itp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:44:45+01:00
1.
a) kukurydza, soja, bawełna, buraki cukrowe
b)maniok , ryz , kawa
c)rzepak,
d) buraki cukrowe,
e) trzcina cukrowa, rzepak,
3) nakład pracy - dzięki duzym zaangażowaniu siły roboczej uzyskuje sie wyskokie plony.