Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T12:38:16+01:00
Korea Płd.Hong Kong,Tajwan,Singapur.
Gwałtowny wzrost tych państw nastąpił w latach 80.Państaw te otworzyly się na zagraniczny kapital.
5 4 5
2010-01-23T12:42:34+01:00
1.Singapur:
Singapur szybko się rozwijał jako port przeładunkowy i centrum finansowe dla nowych, produkujących na eksport, gałęzi przemysłu. Dzisiaj jego mieszkańcy cieszą się najwyższym poziomem życia w Azji, poza Japonią i Brunei.

2.Hongkong:
Hongkong rozwinął się znacznie w XX wieku, stając się swoistym pomostem gospodarczym i kulturalnym między światem zachodnim, a komunistycznymi Chinami

3.Tajwan:
Dochody Tajwanu pochodzą przede wszystkim z usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych oraz z transportu i turystyki.
2 4 2