Odpowiedzi

2010-01-23T12:42:08+01:00
Ograniczała króla poprzez ustanawianie własnych organów, które wtrącały się w decyzje króla i po woli ich decyzje zaczęły się corz bardziej liczyć w kraju.
2. na zdjęciu.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:05:50+01:00
Szlachta ograniczała władzę króla poprzez przywileje; mogł mu wypowiedziec posłuszeństwo, król aby uchwalić jakieś prawo musiała to najpierw zatwierdzic szlachta, tron nie był dziedziczny.
żarówka-Edison
lampa naftowa-Łukasiewicz
druk-Gutenberg
kinematograf-Lumiere
rewolwer-Colt
1 1 1