Odpowiedzi

2010-01-23T12:41:07+01:00
Moja pyszna czekolada
Do ust mych zawsze wpada
Jeśli zechcesz ją zjeść
Poczujesz życia sens
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:57:09+01:00
Słodka, słodka czekoladka
Nawet dla niejadka
Smaczna i pyszniutka
Energii pełniutka
Bo gdy jej skosztujesz
Silniejszym się czujesz
I chodź ząbkom szkodzi
Nigdy nie zawodzi
Bo gdy się w góry bierzesz
Powinieneś o tym wiedzieć
Że dzięki niej siła
By po górach się wspinać