Odpowiedzi

2010-01-23T12:48:10+01:00
Pint to program do rysowania, przedstawia w pikselach dlatego widać załamania
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:00:53+01:00
Paint to prosty program do malowania będącymskładnikiem windows.Program paint należy do programów zwanych edytorami grafiki.Programy te umożliwiają rysowanie i poprawianie rysunku.Uruchomiony program pojawia się w osobistym oknie.Pulpit jest częściowo lub całkowicie przesłonięty tym oknem.Prostokąt w tym oknie jest przygotowaną kartką do rysowania.PO lewej stronie umieszczony jest pasek narzędzi do malowania i potrzebny do rysunków.na dole okna umieszczona jest paleta kolorów.W górnej części okna znajduje się menu z opcjami programu.
7 4 7
2010-01-23T13:36:46+01:00
Paint jest to program który znajduje się w akcesoriach systemu Windows. Służy to rysowania, kolorowania itd.
1 5 1