Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T12:54:51+01:00
276 - 76 =200-pieniądze alberta w skarbonce
76-tyle dołożyli mu rodzice




ja tak zrobilem i mialem dobrze
1 5 1
2010-01-23T12:55:07+01:00
X-kasa w skarbonce
x+76-kasa od rodziców

x+x+76=276|-76
2x=200
x=100

x=100-kasa w skarbonce
x+76=100+76=176-kasa od rodziców
1 1 1
2010-01-23T12:55:15+01:00

x - kwota, jaką miał w skarbonce
y - kwota, jaką dołożyli rodzice

y=x+76
x+y=276

x+x+76=276
2x=200
x=100zł

y=100+76
y=176zł

Albert miał w skarbonce 100zł, a rodzice dołożyli mu 76zł.

1 1 1