Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T15:34:35+02:00
A)
80/150 * 100%=(skracamy 100 ze 150 tam gdzie 150 to zostało 3 a tam gdzie 100 to zostało 2 bo skracaliśmy przez 50) =80/3*2%=160/3%=20%


b)
2244/2400 * 100%(skracamy zera) =2244/24*1%=2244/24%=93,5%


c)
49,25/50*100%(skracamy przez 50 tam gdzie było 50 jest 1 a tam gdzie 100 jest 2) 49,25*2%=98,5%

uwaga 3/4 oznacza ułamek trzy czwarte! Pozdrawiam mam nadzieję że pomogłam; ).
1 1 1
2009-10-02T15:35:23+02:00
A) a=80 b=150
150/80=187,5%
większa o 87,5%

b) a=2244 b=2400
2400/2244=106,95%
większa o 6,95%

c) a=49,25 b=50
50/49,25=101,52%
większa o 1,52%