Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:16:40+01:00
- panda wielka - to ssak z rodziny niedźwiedzi . Zamieszkuje niewielki obszar w Chinach , wilgotnych lasach .
- dziobak , ssak jednorodny , żyje w norach na brzegach rzek i jezior
- koala zamieszkuje wschodnią Australię .
1 1 1
2010-01-23T13:17:11+01:00
skalnica tatrzańska - gatunek rośliny należący do rodziny skalnicowatych. Jest endemitem Karpat Zachodnich. Występuje na Wielkim Choczu, Małej Fatrze, w Tatrach i w Tatrach Niżnich.

chruścik - rząd owadów wodnych o przeobrażeniu zupełnym. W Polsce występuje blisko 290 gatunków w Europie ponad 900, zaś na całym świecie opisano ponad 11 tysięcy gatunków. Jednakże przypuszcza się, że współcześnie na Ziemi może występować nawet do 50 tysięcy gatunków.

legwan morski - Gatunek endemiczny zasiedlający tylko wyspy Galapagos. gatunek gada z rodziny legwanów. Jest jedyną jaszczurką żywiącą się w morzu.
1 1 1