Odpowiedzi

2010-01-23T13:25:24+01:00
Podmiot liryczny w wierszu "powrót taty" Adama Mickiewicza, dokładnie opisuje co przydarzyło się pewnego razu. Dzieci zaniepokojone nieobecnością ojca, martwiły się bardzo. Wyszły na drogę i czekały. Wkrótce zaczęły się modlić, by ich tata przyjechał cały i zdrowy. Jednak gdy go już zobaczyli i przywitali, okazało się, że pojawiło się też 12 zbójców. Mieli długie brody i kręcone wąsy. Z oczy im źle patrzało, mieli zabrudzone ubrania. Posiadali, noże, miecze i buławy. Chcieli zabrać dobytek ojca, i pozabijać wszystkich. Jednak słysząc modlitwy dzieci, ulitowali się nad nimi. Zabrali ich dobytek, lecz rodzinę puścili wolno.
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:26:58+01:00
Miałam to nie dawno już podaje mam nadzieje że uznasz za najlepsze bo dostałam za to 5 ;]
...
1. Przygotowania do napadu
2.Zbójcy obserują modlące się dzieci
3.Zaatakowanie kupca i dzieci
4.Błaganie kupca o życie swoje i dzieci
5.Herszt bandy okazuje litość
6.Ojciec dziekuje zbójom za życie
7.Zbój tłumaczy ojcu swoje zachowanie
8.Dzięki modlitwom dzieci, kupiec uchodzi z życiem z napadu

Dokładnie tak to było ;]
42 3 42