Odpowiedzi

2010-01-23T13:34:31+01:00
Tolerancja jest to postawa społeczna odznaczjąca się poszanowaniem zachowań i cech ludzi, a także ich samych. Nietolerancja jest bardzo powszechna. Ludzie, najczęsciej obgadują innych, przezywają ich, a nawet biją.

Moja ulubiona liczba to 15 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:40:12+01:00

Tolerancja to uznawanie zdania, poglądów, religii, ubioru innych ludzi. Osoby nietolerancyjne często naśmiewają się lub wytykają palcami tych, którzy są inni od nich i to jest bardzo złe. (wyjątkiem jest nietolerowanie braku kultury, niegrzecznego zachowania itp.). Każdy człowiek powinien być tolerancyjny i szanować odmienność kogoś innego.

Lubię 21.
2010-01-23T14:37:01+01:00
Tolerancja jest to szanowanie innych ludzi bez względu na ich wiarę kolor skóry,wygląd.Nietolerancja jest nieszanowaniem innych ludzi i niezaakceptowaniem ich sposobu życia.Często słyszy się o ludziach nietolerancyjnych,mniej zaś o tolerancyjnych.

Liczba-12