Odpowiedzi

2010-01-23T13:44:41+01:00
Http:/www.mikrojezioro.met.pl/atlas_zw/atlas_plankton.html
2 2 2
2010-01-23T13:50:24+01:00
Ważka , rak , kżyżak , krab , krewetka , homar , pąkle , pustelnik ,



http://www.zss3.chorzow.all.pl/addons/rak/rak.jpg
http://www.pompiarze.pl/wp-content/uploads/2007/01/krewetka.jpg
http://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki/25200/z25239.jpg

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/botanika/12425-wszystko_na_temat_w%C3%B3d.html
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:05:29+01:00
Rośliny i stawonogi strefy dennej :
- sinice , bakterie , trawa morska , glony , plankton , rdestnice , ramienic , rogatki , wywłócznik , moczarka , pijawki, wypławki, ślimaki , ośliczki , kraby , krewetki , homary , tubifeksy , rureczniki , raki , płaszczki , żółwie , małże , jeżowce , rozgwiazdy , strzykwy , meduzy , kiełże , głowonogi , langusty , kałamarnice ;
6 3 6