Odpowiedzi

2010-01-23T13:43:52+01:00
Wybuch metanu w kopalni Wujek-Śląsk.
gryp A/H1N1.
złoty medal dla Polaków na Mistrzostwach Europy w siatkówce.
śmierć Michaela Jacksona.
pożar domu socjalnego w Kamieniu Pomorskim.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:44:17+01:00
1.Śmierć MJ króla Popu
2.Zostaliśmy krajem który ominął kryzys.
3.Wybuch metanu w kopalni Wujek-Śląsk.
4.Pandemia grypy A/H1N1
5.Pożar hotelu w Kamieniu Pomorskim duża ilość ofiar
2010-01-23T13:44:40+01:00
• 11 stycznia – XVII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
• 12 lutego – światowy kryzys finansowy.
• 13 kwietnia – Pożar hotelu w Kamieniu Pomorskim – zginęły 23 osoby. Prezydent Lech Kaczyński ogłosił trzydniową żałobę narodową.
• 15 sierpnia – pierwszy koncert Madonny na warszawskim Bemowie.
• 18 września – Katastrofa górnicza w kopalni Wujek-Śląsk w Rudzie Śląskiej.