Odpowiedzi

2010-01-23T13:49:01+01:00
Nazywam się np ola i mam 12 l;at .Moja najlpszą przyjaciółka jest Kasia i jest w tym samym wieku co ja!.Ma blond włosy i jest zarozumiała.Wyróżnia się zadartym i skośnym noskiem.Jej twarz jest pokryta piegami.Kasia lubi chodzić na basen i trenować koszykówkę .Bardzo się dobrze razem bawimy.Barzo ją lubię
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T13:49:15+01:00
Mój przyjaciel to Konrad .Jest to osoba bardzo miła , zawsze mi pomaga .Konrad jest moim najlepszym przyjacielem , chociaż czasami ma problemy umie sobie poradzić i być zadowolonym z życia...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:51:04+01:00
(imię) - tak nazywa się mój najlepszy przyjaciel. Znamy sie bardzo długo i świetnie się rozumiemy. Zawsze mogę na niego liczyć. Od kiedy sie przyjaźnimy wiem , że kiedy mam problem mogę z kimś o tym porozmawiać. (imię) lubi(np.)grać w piłkę nożną , tak samo jak ja. Mamy wiele wspólnych zainteresowań , o których często rozmawiamy. Oboje nielubimy rozstań, są takie przykre. Myślę , że ja z (imię) jesteśmy wspaniałymi przyjaciółmi i inni mogą się na nas wzorować.