Odpowiedzi

2009-10-01T17:32:33+02:00
Moja nowa klasa jest fajna, zapoznałam w niej wiele nowych kolegów i koleżanek. Znajduje się w klasie miła i przyjemna atmosfera nauki. Nauczyciele chwalą naszą klasę bo jest grzeczna na lekcjach i nie przeszkadza w prowadzeniu lekcji, Gdy jest jakiś problem czy dylemat ktoś zawsze się znajdzie i pomoże przez to przetrwać... Gdy każdy pomoże koledze w pracy domowej i nie martwiąc się o niedostateczny stopień. Każdy jest uczciwy wobec drugiej osoby, cieszę się, że mam tak pomocną klasę.
5 2 5
2009-10-01T17:42:46+02:00
Moja klasa jest wesoła.
Bardzo jesteśmy ze sobą zgrani.
Pomagamy sobie nawzajem.
Chociaż czasem się kłócimy , to i tak bardzo szybko się godzimy.
Jesteśmy najfajniejszą klasą w szkolę, bo nikt u nas nie jest odepchnięty na bok.
Niekiedy się psocimy, ale każdy to lubi.
Nigdy się nie nudzimy i nikt u nas nie jest sztywniakiem.
Oto całą moja klasa: Ania ,Olaitp;.
Bo to my 5 A
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T18:08:37+02:00
Moja klasa nie jest zbyt liczna, ale za to bardzo serdeczna. Znajduje się w niej wiele miłych i uczynnych osób. Mam tutaj wiele przyjaciół, których bardzo lubię i cenię. Lubimy razem brać udział w konkursach i zawodach. Szczerze przyznaję, że jesteśmy zgraną klasą, co bardzo mnie cieszy. Na lekcjach nie zawsze zachowujemy się idealnie, jednak uparcie pracujemy nad swoim charakterem i zachowaniem. Lubimy się uczyć oraz rozwiązywać różne, ciekawe zadania. Jest wiele nauczycieli, których darzymy wielką sympatią. Bardzo lubię swoją klasę i nie chciałabym/chciałbym się z nią rozstać.
17 4 17