Odpowiedzi

2010-01-23T13:51:56+01:00
1. 11/12 i 110/120
2. 1/2 i 6/12
3. 2/3 i 4/6
4. 5/12 i 25/60
5. 3/10 i 9/30
6. 3/4 i 12/16
7. 6/7 i 18/21

są równe, bo się sprowadza do wspólnego mianownika...
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T13:54:27+01:00
9/30 = 3/10
12/16 = 3/4
2/3 = 4/6
110/120 = 11/12
6/12 = 1/2
25/60 = 5/12
18/21 = 6/7

SĄ POŁĄCZONE W PARY;)
32 3 32
2010-01-23T15:54:37+01:00
18/21 = 6/7
12/16 = 3/4
9/30 = 3/10
110/120 = 11/12
2/3 = 4/6
25/60 = 5/12
6/12 = 1/2

;]
22 3 22