Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:05:23+01:00
Dwa wydarzenia ze świata :
-Wybory w Stanach Zjednoczonych - przez niektórych nazywane "wyborami świata". Stany Zjednoczone są potęgą gospodarczą. Tak więc prezydent USA ma wpływ na wiele ważnych spraw, dotyczących również Polski - m.in. wizy.
-Kryzys ekonomiczny, światowy, gospodarczy, wychodzenie z kryzysu. Kryzys, który dotknął wiele państw, wiele ludzi. Dotyczy też nas, Polaków.

Dwa wydarzenia w Polsce :
-Podpisanie traktatu lizbońskiego przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Duże wydarzenie w polskiej polityce. Traktat ten to umowa międzynarodowa zakładająca m.in. reformę instytucji Unii Europejskiej.
-Jerzy Buzek przewodniczącym PE. Ważne miejsce w Parlamencie Europejskim zajmuje doceniony Polak. Duży sukces.
1 1 1
2010-01-23T14:21:28+01:00
Moim zdaniem najwazniejszymi wydarzeniami minionego roku 2009 bylo Smierc krula popu Michaela Jacksona,Grypa Ah1n1 na całym świecie .Było wybranie eurodeputowanego Jerzego Buzka na stanowisko przewodniczącego Parlamentu Europejskiego. zwycięstwo Hamida Karzaja w wyborach prezydenckich w Afganistanie wybralam te najwazniejsze moim zdaniem wydazenia poniewaz michal jackson byl moim ulubionym piąsenkazem popu gryba ah1n1 wstsząsła moje ukochane miasto wybranie jerzego buksa bylo trafnym wyborem a hamida karzaja poniewaz awganistan jest teraz w czasie wojny i musialbyc jakis madrego prezydenta. Mam nadzieje ze ci pomogłam:*