Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:01:02+01:00
Http://www.translate.pl/

ja korzystam z tego, jest to jeden z najlepszych tłumaczy ( jak na translator oczywiście :) )
2010-01-23T14:01:28+01:00
Http://translate.google.pl/#auto|en|
ja tutaj zawsze tłumacze
2010-01-23T14:02:15+01:00
Translate.pl - to dosyć fajna stronka i dobrze tłumaczy.Ale po każdej kropce, przecinku itp. musisz zrobić odstęp,bo inaczej Ci nie przetłumaczy xD