Odpowiedzi

2010-01-23T14:05:27+01:00
To prawda.Człowiek w społeczeństwie może zrobić praktycznie wszystko, jeśli tylko będzie chciał. Jednak nie każdy nasz wybór będzie w późniejszym czasie uważany za poprawny. Przykładem takiego zachowania gdzie mamy wolny wybór i nie zawsze przynosi to korzyści, a właściwie nigdy może być np. kilka osób postanawia wybrać się na wagary, i w tym właśnie momencie mamy możliwość wyboru ( która świadczy o naszej wolności). Albo postanowimy pójść na wagary, wtedy na pewno będziemy ponosić za swój czyn pewne konsekwencje ( zaległości w lekcjach, nieusprawiedliwione godziny, punkty minusowe), a jeżeli pozostaniemy w szkole będzie to świadczyć że Bóg bardzo dobrze postąpił że dał nam możliwość wyboru (wolności), nie zawiedziemy wtedy go.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:06:39+01:00
"wszystko wolno ale nie wszystko przynosi korzyść" . Zgadzam sie z tymi słowami. Człowiek może praktycznie wszystko. Może robić co tylko chce. Jeżeli nie ukończył 18 lat nadal jest pod opieką rodziców i trochę musi się powstrzymywać. Człowiek dorosły robi to co chce. Jest on odpowiedzialny sam za siebie. Nie wszystko jednak można robić. Siebie i innych możemy oszukać, lecz jest Ktoś kogo nigdy nie oszukamy. Tą osobą jest Bóg. Wszyscy jesteśmy jego ' dziećmi '. Robić możemy to co chcemy, lecz możemy za to srogo zapłacić. Kara ta może przyjść ze strony ludzi, a także i Boga. ; ))