Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:24:38+01:00
Wszystkie te dziedziny łączy tak naprawdę sztuka. W literaturze mamy dzieła tj; Pan Tadeusz, Bogurodzica, Krzyżacy i inne w malarstwie mona lisa, słoneczniki, krzyk. Natomiast w historii dziełami możemy nazwać mur chiński, piramidę Cheopsa lub kolosa Rodyjskiego. Następną rzeczą jaka może łączyć to do każdego utworu literackiego, malarskiego lub okresu w historii możemy dostosować jakieś dzieło sztuki i np: np: LITERATURA: "Bogurodzica"- MALARSTWO: "Madonna tronująca z Dzieciątkiem"- HISTORIA: Średniowiecze. Wszystkie te dziedziny są ze sobą ściśle powiązane.
1 5 1
2010-01-23T16:31:36+01:00
Wszystkie te dziedziny są ze sobą ściśle powiązane. Łączy je sztuka. Literatura, historia i malarstwo są niezwykłe. Osobę dobrze znającą literaturę, historię lub ładnie umiejącą malować każdy podziwia. ; )