Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:05:02+01:00
X-3y=-5 /*(-2)
2x-y=10

-2x + 6y = 10
2x - y = 10

5y = 20
y = 4

2x - 4 = 10
2x=14
x=7
2010-01-23T14:06:13+01:00
X-3y=-5
2x-y=10 /*(-3

x-3y=-5
-6x+3y=-30

-5x=-35 /:(-5)
x=7
x-3y=-5
7-3y=-5
-3y=-5-7
-3y=-12 /:(-3)
y=4

x=7
y=4
2010-01-23T14:33:32+01:00
X=-5+3y
2(-5+3y) - y=10

x=-5+3y
-10+6y-y=10

x=-5+3y
5y=20

x=-5+3y
y=4

x=-5+3*4
y=4

x=7
y=4