Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:11:24+01:00
Głównym poruszanych problemem z lekturze "Z Legend Dawnego Egiptu" jest fakt, iż nigdy nie możemy być niczego pewni. Zawsze jakiś jakiś cień prawdopodobieństwa, że nam się nie powiedzie. Drugą rzeczą jest to, że człowiek nigdy nie może przewidzieć tego, co będzie w przyszłości.
1 5 1
2010-01-23T14:11:28+01:00
Głównym tematem jest choroba stuletniego króla Ramzesa . Myślą przewodnią jest to, że człowiek nigdy nie jest pewny swego losu.Nie może wiedzieć co go spotka w przyszłości.