Bardzo pilne na dziś prosze o podanie rozwiązań i obliczenia

zadanie 1
dane: szukane:
V-200cm(sześciennych ) m-?
d-0,8g/cm(sześcienne)

zadanie 2
dane: szukane:
m-20,4 g V-?
d-13,6g/cm(sześcienne)

zadanie 3
dane: szukane:
m-3,4t d-?
V-50m(sześcienych)

zadanie 4
dane: szukane
V-100cm.(sześcienne) m-?
d-11,5g/cm(sześcienne

zadanie 5
dane: szukane:
d-8500kg/m(sześcienne) V-?
m-0,2 kg.

DAM NAJ !!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:18:42+01:00
1) g = m/V | * V
g * V = m
m = 0,8 g/cm3 * 200 cm3
m = 160 g

2) g = m/V | * V
g * V = m | : g
V = m/g
V = 20,4 g / 13,6 g/cm3
V = 1,5 cm3

3) g = m/V
g = 3400 kg / 50 m3
68 kg/m3

4) g = m/V | * V
g * V = m
m = 11,5 g/cm3 * 100 cm3
m = 1150 g = 1,15 kg

5) g = m/V | * V
g * V = m | : g
V = m/g
V = 0,2 kg / 8500 kg/m3
V = 2,3529 m3
2010-01-23T14:27:24+01:00
1.
d=m/v
d×v=m
0.8 g/cm³×200cm³=m
m=160g
2.
v=m/d
v=20,4g/13g(cm³)
v=15.7cm³
3.
d=m/v
d=3400kg/50m³
d=68kg/m³
reszte tak samo musisz sobie aby przeksztalcic wzory.