Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T14:17:49+01:00
Traktat filozoficzny jest o wolności i zniewoleniu, największe mowy . Uniwersalny, pełen fundamentalnych pytań oraz odpowiedzi,np.dzieło Cycerona, czytane i komentowane jako lektura szkolna przez Sobieskich to traktat filozoficzny De officiis (O obowiązkach, powinnościach),źródeł inspiracji moralnej i filozoficznej.Są to też fakty literackie.
12 3 12
2010-01-23T14:23:02+01:00
Traktat filozoficzny jest o wolności.
Dzieło to jest ambitnym projektem ostatecznego ustalenia niepodważalnych relacji.
Relacje te są pomiędzy rzeczywistością, a językiem.
To źródło inspiracji.
Ustala granice możliwości poznawczych filozofii wyrażanej w perfekcyjnie logicznym języku.
12 3 12