Odpowiedzi

2009-10-01T18:08:44+02:00
Kiedy jest Ci źle ,
Kiedy smutno Ci,
Przez okno wyjrzyj
W górę popatrz się.
A słońce nadal świeci wysoko,
Na niebie pośród chmur,
Ono wprawi Cię w ciepły nastrój,
Rozegna Ci ten zły ból . ; )


wierszyk napisałam ok. 4 lata temu ; )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T20:23:41+02:00
Każdy z nas o czymś marzy.
Jeden chce przejść się po plaży.
Drugi ma marzenia inne,
żeby żmije złapac zwinne.
Trzeci o nauce myśli,
chciałby być mądry jak naukowcy ściśli.
Każdy swoje ma marzenia,
jedni tylko od niechcenia
nic nie myślą, nic nie marzą,
tylko się głupotą darzą.
Jednak większa zaś połowa,
swe marzenia w głowie chowa.
Głośno powiedź o czym marzysz,
a być może się wydarzy.
Bo marzenia wciąż schowane,
zawsze będą nieudane.
1 5 1