Odpowiedzi

2010-01-23T14:21:22+01:00
Papieros-to skała
Pamietaj że marnujesz
zdrowie,zęby, skóre
Lepiej zjedź owoce
to o wiele zdrowsze
i smaczniejsze
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:25:53+01:00
Papierosy są niezdrowe. Zabiją nawet krowę. Powodują raka płuc. Żeby kaszlem porcelanę stłuc. Wydzielają dym i dotarły też na krym.

Pozdrawiam
17 3 17
2010-01-23T14:27:51+01:00
To są osobne fraszki.

I.Zatrute płuca, zatrute serce
Bo papierosy ciągle w ręce.
Każdy wie, że palenie szkodzi,
Lecz nie ci co na przerwach palą
i swój umysł osłabiają.
Gdy nie palisz, jesteś miły, będą panny Cię lubiły.


II.Nie pal papierosów, bo zostaniesz bez włosów,
Dostaniesz duszności i zostaną z ciebie tylko kości.
Przystojny papieros w pudełku, nie kąpie się w mydełku,
Lecz kusi nas jego smak i przednich zębów brak.

III.Nikotyna to Twój wróg-
-rzuć palenie alboś trup.
Nie ulegaj namowom,
Wiedz, że palić niezdrowo.
Wiele cię w życiu nieszczęść napotka,
Gdy na swej drodze papieros spotkasz.

IV.STOI PAPIEROS ŚREDNIEGO WZROSTU.
NIE MA UBRANIA ANI ZAROSTU.
CZEKA, BY WKRAŚĆ SIĘ W TWE SERCA I PŁUCA,
CHOROBĘ Z GÓRY TOBIE NARZUCA.
ŻE PALENIE SZKODZI KAŻDY TO WIE
WIE TATA, WIE MAMA I BRAT TEŻ WIE
LECZ POMIMO TEGO MIMO WIELU RAD
PALĄ CORAZ WIĘCEJ W PIWNICY, SZKOLE NA ULICY
I PRZY TYM KAŻDY DOBRZE WIE, ŻE JEGO ŻYCIE MARNUJE SIĘ.
CZARNE ZĘBY, SZARA CERA PO TYM POZNAĆ FEST HAJCERA.
PALIĆ TYTOŃ TO GŁUPOTA, A NIE PALIĆ TO JEST CNOT
PAL BRACIE, PAL, A DO GROBU BĘDZIESZ O CAL.
9 4 9