Odpowiedzi

2010-01-23T14:25:42+01:00
A) 180km/h = 180km/60min


180km/60min / 60min = 3km

b)
8100 : 180km/h = 45h


licze na naj:):):)
2 4 2
2010-01-23T14:26:07+01:00
A) Ile m przeleciałaby jaskółka w ciągu minuty?
1800 km / 60 min = 3 km
Przeleci 30 metrów w ciągu minuty.

b)W ciągu ilu godzin jaskółka pokona odległośc 8100 km?
8100/180= 45
Dla sprawdzenie 45* 180 = 8100
W ciągu 45 godz . jaskółka przeleci 8100 km.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:44:11+01:00
1)
180km-180000m
1800000/60=3000
3000m-3km

Odp: W ciągu minuty przeleci 3km

b)
8100km : 180km/h = 45h

Odp: W ciągu 45h jaskółka przeleci 8100km
2 5 2