Odpowiedzi

2009-10-01T20:39:36+02:00
A) V₁=10 cm/s = 0.36 km/h
b) V₂=7 m/s = 25,2 km/h
c) V₃=30 m/s =108 km/h
d) V₄=7,9 × 10 m/s= 284,4 km/h
e) V₅=7,9 × 10⁴ m/s= 284400 km/h
f) V₆=219 × 10⁶ m/s = (10^5?) =78840000 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T20:41:32+02:00
) V₁=10 cm/s=10*(0,01m/1s)=0,1m/s 0,1*3,6km/h=0,36km/h
b) V₂=7 m/s 7*3,6km/h=25,2km/h
c) V₃=30 m/s 30*3,6km/h=108km/h
d) V₄=7,9 × 10 m/s 79*3,6km/h=284,4km/h
e) V₅=7,9 × 10⁴ m/s 79000*3,6km/h=284400km/h
f) V₆=219 × 10⁶ m/s 219000000*3,6km/h=788400000km/h
1 4 1