Zmień zdania na zdania z podmiotem szeregowym.
Proszę o nie pisanie tych samych imion w każdym zdaniu .

wzór: Ania i Michał poproszą dyrekcję szkoły o zgodę na przeprowadzenie akcji.

-Poprosić dyrekcję szkoły o zgodę na przeprowadzenia akcji.
-Namalować i rozwiesić w szkole kolorowe plakaty
-Znaleźć pomieszczenie w szkole w którym dary zostaną przechowane.
-Napisać tekst podziękowania dla tych którzy wzięli udział w akcji.
-Zorganizować transport do schroniska.
-Ogłosić w klasach zbiórkę darów dla zwierząt.
-Skontaktować się ze schroniskiem i dowiedzieć się jakie są potrzeby.

2

Odpowiedzi

2010-01-23T14:45:27+01:00

-Kasia i Bartek namalowali i rozwiesili w szkole kolorowe plakaty.
-Pani Sandra i Zosia znaleźli pomieszczenie w szkole w którym dary zostaną przechowane.
-Zuzia i Marcin napisali tekst podziękowania dla tych którzy wzięli udział w akcji.
-Tata i Ula zorganizowali transport do schroniska.
-Mama i Zosia Ogłosili w klasach zbiórkę darów dla zwierząt.
-Mama i tata poprosili dyrekcję szkoły o zgodę na przeprowadzenia akcji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:46:17+01:00
- Maciek i Paweł namalowali i rozwiesili w szkole kolorowe plakaty
- Woźny znalazł pomieszczenie w szkole w którym zostana przechowane dary
- Przewodnicząca szkoły napisała tekst podziękowań dla tych którzy wzięli udział w akcji
- Wójt zorganizował transport do schroniska
- Uczniowie ogłosili w klasach zbiórkę darów dla zwierząt
- Pani dyrektor skontaktowała się ze schroniskiem i dowiedziała się jakie są potrzeby