Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T14:45:19+01:00
Sawanny-akacje i baobaby,
pustynie-anabiotyczne sinice, porosty i mszaki,
stepy-ostnice, kostrzewy, bylice, rośliny cebulowe i bulwowe, byliny i mchy,
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:45:52+01:00
Sawanna: krzewy,trawy, baobaby,prymitywne rośliny
stepy:wrotycz, sasanka, niezapominajka, miłek wiosenny, tararus zwyczajny i trawy
pystynie: na tych co wystepują oazy to kaktusy, modrzewia, eukaliptusy :P

licze na naj :)
2 5 2
2010-01-23T15:04:11+01:00
Sawanna
Jej roślinność jest uboga. Sawanna to obszar obfitujący głównie w bujne sucholubne trawy, takie jak np. trawa słoniowa, która dochodzi nawet do 3 m wysokości. Na niektórych sawannach występują nieliczne drzewa takie jak : baobaby, akacje i palmy.

Pustynie
Roślinność na nich jest bardzo uboga. Jednak znajdziemy na nich np. :
- kaktusy;
- krzewy kreozotowe;
- żożoby;
- juki;
- palmy waszyngtonii.

Stepy
Roślinność stepowa jest głównie trawiasta. Znajdziemy tam takie rośliny jak np. :
- jaskry;
- tulipany stepowe;
- zawilce;
- miłki wiosenne.
1 5 1