Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:49:33+01:00
Tak Jest ponieważ ,
- Każde zdanie jest funkcją prawdziwościową zdań elementarnych
- Logicznym obrazem faktów jest myśl.
- Świat jest wszystkim, co jest faktem.
- To, co jest faktem - fakt - jest istnieniem stanów rzeczy.

Tez miałam cos takiego wypisując te argumenty dostałam 5-
Pozdr , licze na najlepsze ;p
10 4 10
2010-01-23T14:59:20+01:00
Tak. Jest to metafizyczny traktat filozoficzny o miłości, przyjaźni i śmierci. Dlaczego?
- o milosci? milosc Malego Ksiecia i Rozy.
- przyjazni? przyjazn Malego Ksiecia z Lisem.
"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela" (przyjazni/smierci)
-smierci ?( Mały Książę ostatecznie zrozumiał, że kocha tylko swą różę. )Postanowił wracać. Pomogła mu w tym Żmija, ukąszając go w nogę. Zasypiając mówił, że TYLKO JEGO CIALO ZOSTANIE NA ZIEMI, jest bowiem zbyt ciężkie, by wziął je tak daleko.
7 4 7