Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:48:16+01:00
X-20+35
x+15<- rozwiązanie

Odp: B o 15

:)
2010-01-23T14:48:48+01:00
X=pewna liczba

x-20+35=x+15

odp. liczba zwiększyła sie o 15 odp. b jest prawidłowa
2010-01-23T14:59:24+01:00
Od pewnej liczby odjęto 20 a następnie do otrzymanej liczby dodano 35.O ile zwiększy się ostatecznie wyjściowa liczba? A) o 10 , B) o 15 , C) o 30 , D)o 35

x- początkowa ( wyjściowa) liczba
x-20+35=x+15
jak widać o 15 B)