Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T14:49:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T14:51:56+01:00
Położenie : Azja Wschodnia, łańcuch wysp pomiędzy północnym Pacyfikiem i Morzem Japońskim, na wschód od Półwyspu Koreańskiego strategiczne położenie w Azji Północno-Wschodniej
współrzędne geograficzne : 36 00 N, 138 00 E
Powierzchnia całkowita : 377 835 km2
Fajne zadanie :-)
mam nadzieje że pomogłam:-)
40 4 40