Odpowiedzi

2010-01-23T16:00:09+01:00
Szanowne władze niemieckie !
Rozumiem wasze obużenie ale dzieci chcą bronić swojego języka jest on dla niech bardzo ważny. Nie wolno ich za to karać bo jakbyście się czuli gdybyście to wy strajkowali na ich miejscu i czuli to samo ?
190 3 190
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:53:35+01:00
Września 1901r .


Wielmożna Władzo!

Zgłaszam się z prośbą do wielmożnej władzy,nad nie znęcaniem się nad dziećmi. Każdy ma prawo do wyznawania własnej wiary. Akurat dzieci we Wrześni mają wiarę Chrześcijańską i wierzą w Boga. Wasza wielmożność ma inną wiarę niz w W Królestwie Polskim. W innych krajach są jeszcze inne wiary. dzieci tylko broniły swojej wiary i chciały bpokazac , że bardzo im na tym zależy. Wielmożna władza pewnie tak samo zachowła by się na miejscu dzieci. W ogule dzieci nie robiły żadnych złych rzeczy. Tylko nie słuchały się nauczycieli. To naprawdę mało. Proszę bardzo aby dzieci nie bic , nie zostawiac po lekcjach i niezadawać tyle lekcji.


Z poszanowaniem ( imię) .
48 2 48