Odpowiedzi

2010-01-23T15:01:32+01:00
A)fotograficzny
do mierzenia ciśnienia
aparat telefoniczny
aparat słuchowy
b)
obiektyw
monitor
flesh
c)
skierowuje sie aparat na dany przedmiot
klika sie guzik
pużniej klisze ze zdjęciami sie wywołuje

mam nadzieje że pomogłam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:28:43+01:00
A) Analogowy aparat fotograficzny
Aparat dalmierzowy
Aparat kompaktowy
Aparat małoobrazkowy
Aparat mieszkowy
Aparat przeziernikowy
Aparat skrzynkowy
Aparat studyjny
Aparat wielkoformatowy
Cyfrowa lustrzanka pełnoklatkowa
Cyfrowy aparat fotograficzny
Lustrzanka
Lustrzanka dwuobiektywowa
Lustrzanka hybrydowa
Lustrzanka jednoobiektywowa
Polaroid
Średnioformatowy aparat fotograficzny


b)-obiektyw fotograficzny
-migawka
-korpus światłoszczelny
-układ celowniczy
-mechanizm do przesuwu i wymiany błony fotograficznej
-elementy dodatkowe:
-gniazdo synchronizacji lampy błyskowej
-lampa błyskowa
-dalmierz
-światłomierz
-samowyzwalacz


c)Światło odbite od przedmiotów znajdujących się przed aparatem fotograficznym jest skupiane przez obiektyw i daje pomniejszony obraz pola widzenia na materiale światłoczułym.
Aparat lustrzany (lustrzanka) to aparat fotograficzny, w którym rolę celownika spełnia obiektyw, przekazując przy użyciu zwierciadła obraz na matówkę. W chwili zwalniania migawki zwierciadło odchyla się, odsłaniając błonę fotograficzną.