Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:01:57+01:00
W powszechnym amerykańskim wyobrażeniu Hawaje mają wymiar wręcz mitologiczny, jako miejsce najbardziej wymarzonych wakacji, czy też spędzenia miodowego miesiąca. Dla nas, Polaków przez wiele lat były wyłącznie abstrakcyjnym symbolem niedostępności. Dzisiaj, gdy opalenizna z „kanarów” przestała bulwersować szerokie towarzyskie kręgi, coraz częściej polscy snobi sięgają po środek ostateczny - HAWAJE! Niezależnie w jakim kolorze przywieziona stamtąd opalenizna, złota czy choćby banalnie brązowa, na pewno sprawi, iż kolor skóry na twarzach znajomych przybierze jakżesz miły dla powracającego z wywczasów kolor... zielony – z zazdrości.

Proszę :)
120 2 120
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T15:03:17+01:00
Jest tam pięknie jest ciepło wszytko tam ok
54 3 54
2010-01-23T15:06:24+01:00
Ponieważ na Hawajach panuje idealny klimat dla którego turyści bardzo chętnie przyjeżdżają na ten archipelag. warunki są tam idelane przez cały rok, charakteryzuje się wysoką wilgotnością. Temaperatura przez cały rok jest bardzo podobna. Jest ciepło. Jest to miejsce bardzo egzotyczne, można przechadzac się po dżunglach, zobaczyć plantacje ananasów i innych owoców. Ponadto są tam rozwinięte kurorty, bardzo rozwinięta turystyka, większość osób zatrudnionych jest w usługach. Panują tam idealne warunki do surfingowania, są bardzo wysokie fale.
44 3 44